torstai 20. tammikuuta 2011

Hyvää yötä !

Mä olen ollut tänään tyydyttämässä mun asiakkaan tarpeet. Mun asiakas oli oikeesti herrasmies ja tarjos mulle viinilasillisen (yleensä en juo, mut nyt jotenki se sopi mun fiiliksiin) ja keskusteli asiallisesti. Ja laukes kovaäänisesti :). Me oltiin yhdeksännessä kerroksessa ja siinä vaiheessa kun mies pani mua  lopuksi takaapäin, mä ihailin maisemia. Hieno hetki. Unohdin kokonaan et olin töissä. Lähdin sit toimenpiteen jälkeen omalle hotellille...käveleskelin hitaasti ja imin sisääni kaupunkihajuja. Mä oon aina rakastanu kaupunkeja. Mä aion lähtee kesällä New Yorkiin. Eli se tarkoittaa et kovasti joudun työtä tekemään :).

Mä kävin suihkussa ja olin siellä varmaan puolituntia.Nyt vaan istuskelen ja kuuntelen hiljaisuutta (mitä nyt samalla kirjoitan tätä)...kohta mä meen ihaniin puhtaisiin, valkoisiin lakanoihin ja nukahdan.

Huomenaamulla mä meen pankkiin tallettaan rahaa, koska perintätoimistosta tuli kirje eilen. Pitää maksaa se heti pois. Vituttaa. Sit mä meen salille ja teen ainaki 100 vatsalihasliikettä. Sit mä alanki taas hommiin. Huomenna on pitkä päivä. Monta asiakasta pitää saada tyytyväiseksi. Hyvää yötä maailma, nähdään huomenna :) !

2 kommenttia:

  1. http://asiakaspalvelussa.blogspot.com/

    En tiedä ootko lukenut muita prostituoitujen blogeja, mutta tutustuppas esimerkiksi tuohon! Vaikka hän ei tietääkseni enää kirjoittelekkaan (tai uusimmasta postauksesta on jo paljon aikaa), hänellä muistaakseni oli ihan hinnoittelustakin jotain juttua :)
    http://prostituoidunpaivakirja.blogspot.com/
    tuollakin on jotain vinkkejä! =)

    VastaaPoista
  2. Hei,

    Olen kirjoittamassa juttua prostituutiosta ja haluaisin haastatella sinua anonyymisti aiheesta. Tarkoitus on saada ammattilaisten oma ääni kuuluviin. Jos kiinnostuit, laitathan viestiä minulle: tiina.t.tuppurainen@gmail.vom.

    Kiitos ja hyvää viikon jatkoa,

    Tiina T.

    VastaaPoista