maanantai 17. tammikuuta 2011

Postia asiakkaille...

Mä olen koko illan vastaillut meileihin.Siis mun tulevien asiakkaiden meileihin.Jokainen tuntuu vinkuvan jotain.Mä toivon et jostain niistä tulee mulle vakkariasiakas,mä en jaksa noita meiliviestejä.Mä teen sittenkin hommia jo torstaina. Meen yhdelle hotellikeikalle ja saan siitä tienatulla rahalla maksaa yhden laskun jonka eräpäivä meni jo. Mä oon miettiny mun tuntitaksaa...mä en tiedä kuinka paljon normaali,ihan ok näköinen suomalainen huora maksaa? Mä olen ollu liian vähän aikaa alalla niin en osaa vielä hinnotella itseeni oikein. Mutta enköhän mä tässä opi. Ja voinhan mä pyytää mitä mä haluun, tyhmä se on joka maksaa :).

Mulla onkin perjantaina aika kiireinen päivä. Mulla on nyt varattuna 4 keikkaa ja yks vähän vielä epävarma. Enempää mä en sit perjantaina teekkään. Käyn varmaan viimesen asiakkaan jälkeen juomassa jossain lasin skumppaa. Kyllähän mun pitää itseeni palkita...oon ollu sitten niin reipas tyttö :) (ja alapää huutaa hoosiannaa) !!!

Pitää muistaa hakee liukkaria kaupasta !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti