maanantai 17. tammikuuta 2011

Miksi ?

Miksi kirjoitan tätä ? Miksi olen huora ? Miksi olen alalla ? Kaikkihan sen tietää miksi olen alalle hakeutunut. Raha. Jokaisella huoralla (jep, se on se nimitys siitä hommasta) on omat syynsä miksi on alalle lähtenyt. Mä olen kusessa mun lainojen suhteen, joten pakko oli jotain äkkiä keksiä. En halua menettää luottotietojani. En aio todellakaan jatkaa huoraamista yhtään enempää kuin on pakko. Mä en oo alistettu tai mua ei kukaan käske tekemään tätä hommaa, mä olen itse valinnut tieni tähän. Mulla on tietty ruumiinosa, josta miehet haluaa maksaa. Ei kai siinä sen kummempaa. Mä olen hyvännäköinen ja hyväkroppanen,joten miksi en käyttäs hyväkseni näitä. Mulla on aika paljon elämää huoraamisen ulkopuolella,joten mulla on kosketus myös "normaaliin" elämään :). Näillä näkymin mä olen pahimmasta päässyt yli (siis velkojen suhteen) kesällä, joten silloin voin ottaa rennosti ja vähentää asiakastapaamisia. Jes.

Olen ollut "alalla" vasta vähän aikaa. Mä en ihan kaikkee paljasta heti näin kerralla, mutta munsta tuntuu et mulla on enemmän salattavaa kuin muilla alan naisilla. Mä joudun olemaan todella ovela, etten jää kiinni siitä mitä teen saadakseni rahaa. Oon myös miettiny et miten mun pääkoppa kestää tätä kaikkee mut kyl mä luulen olevani aika kova gimma. :).

Tänään mä haen uuden horoliittymän ja hoidan asiakassuhteita sähköpostitse. Perjantaina pitäis mennä taas jakamaan pimpsaa rahasta. Onneks mulla on näitä vapaapäiviä nyt tässä. Mä en millään jaksais niitä huohottavia ja kiimasia asiakkaita... perjantaina sit taas pää pystyssä (ja tissit) hoitamaan asiakaspalveluammattiani.Hah hah.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti